VOOR MIJ EEN 10 MET EEN GRIFFEL EN NEEN DIKKE KNUF !!!!
Rian•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende service
Ton•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel geknipt door Stefano, onder het genot van een lekker bakje koffie, een gezellig praatje en een leuke omgeving. Dat alles voor een eerlijke prijs.
Eric•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima ontvangen met veel gastvrijheid. Goede knipservice met duidelijke uitleg. Zeer tevreden!”
Michel •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles weer prima gedaan. En ook naar mijn wens aanpassingen gedaan. Daarnaast ook nog heel vriendelijk en lekkere capuchino