Michelle, gezellige dame en legde alles uit. Was voor mij de eerste keer om een baard te laten groeien en bij te laten werken. Komende 2 afspraken staan ook gepland.
Arie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen, blij met mijn kapsel!
Willem Jan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en fijn geholpen. En mijn haar zit weer goed!
Saskia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de behandeling, kwam ermee thuis en……weer extra punten!
Anne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Angelica is een leuke, gezellige en professionele kapster.