Michelle, gezellige dame en legde alles uit. Was voor mij de eerste keer om een baard te laten groeien en bij te laten werken. Komende 2 afspraken staan ook gepland.
Arie•about 1 year ago
Verified review
Heel fijn geholpen, blij met mijn kapsel!
Willem Jan•about 1 year ago
Verified review
Altijd goed en fijn geholpen. En mijn haar zit weer goed!
Saskia•about 1 year ago
Verified review
Zeer tevreden over de behandeling, kwam ermee thuis en……weer extra punten!
Anne•about 1 year ago
Verified review
Angelica is een leuke, gezellige en professionele kapster.