Het was weer een prima behandeling en weer keurig en netjes geholpen. Werd prima aan mijn eisen voldaan. Ben weer voor een tijdje klaar en nieuwe afspraak gelijk weer gemaakt. Ook de expresso met een glaasje water smaakte heerlijk.
Jack•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed bij Stefano en de Barberloods.
Komen hier al jaren!
Layton•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed zeer vriendelijk goed geknipt mijn man is te vrede