Zoals gewoonlijk weer een hele leuke ervaring met professionele, ervaren en sociale mensen in de leukste kappersopleiding die ik ken. Gelijk ook maar een LP gekocht :-)
Ruud•over 1 year ago
Verified review
Voor mij de eerste keer bij De Loods. Werd ontvangen met een bakje koffie. Indruk was gelijk goed, leuke zaak en erg tof en sfeervol ingericht. Ben vandaag geknipt door Stefano. Toffe gast, Zeer professioneel en vakbekwaam. Ga zeker terugkomen.
Frank•over 1 year ago
Verified review
“Ik ben erg netjes geholpen, het personeel is klantvriendelijk en geeft goed advies voor je haar. Zeker