Voor het eerst bij een barbier met haar en baard behandeling. Hele leuke ervaring.
Stefano is een leuke gesprekspartner en kon mijn wensen goed nuanceren en vertalen.
Het zal voor mij geen regelmatige activiteit zijn, desalniettemin ga ik hier vaker komen.
Rogier•over 1 year ago
Verified review
Altijd prettig en vakkundig geholpen door Stefano.
Peter•over 1 year ago
Verified review
Dank voor de flexibiliteit
Cees•over 1 year ago
Verified review
Angelica is een leuke, gezellige maar ook professionele kapster. Ik kom zeker terug!