Geweldige inrichting, veel aardacht voor de klant en t kapsel, echt netjes.
Jim•over 1 year ago
Verified review
Goed weer
Michael •over 1 year ago
Verified review
Voor mij de eerste keer bij de loods.
Ik ben geknipt en behandeld door Tahsin. Mijn haar, baard en met touw geëpileerd. Een nieuwe look gekregen door deze vakman. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en tevens een nieuwe afspraak gemaakt.