Geweldige inrichting, veel aardacht voor de klant en t kapsel, echt netjes.
Jim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed weer
Michael •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij de eerste keer bij de loods.
Ik ben geknipt en behandeld door Tahsin. Mijn haar, baard en met touw geëpileerd. Een nieuwe look gekregen door deze vakman. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en tevens een nieuwe afspraak gemaakt.