Fantastische eerste ervaring. Zeer vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Kom hier zeker terug!
John•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben perfect geknipt, precies zoals ik het hebben wil
Geerten•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
heel netjes geknipt
Marco•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is niet gewoon even naar de kapper. Er wordt voor je gezorgd en er vinden leuk, gezellige gespreken plaats. Ze zorgen er voor dat je je thuis voelt als je er bent. Echt too! Niet iedereen kan dat.
Verona•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt, gezellig praatje en heerlijke koffie.