Mooi gelakt! Niet te dik maar wel dekkend genoeg. Wat de salon betreft: wat wellicht wat fijner zou zijn bij de wasbak voor je handen is een dispenser voor papieren handdoekjes.
Treatment by KikiโขGel Nails Manicure
Anonymousโขalmost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super goede service en prachtige nagels
Treatment by VanessaโขHard Gel Extensions & Overlays
Vanishaโขalmost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik vond het een fijne sfeer en beter dan de vorige salon waar ik was.
Treatment by Emmaโข
Gel Nails ManicureShow allโฆ
Anonymousโขalmost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Nice atmosphere, friendly people, good quality treatment.