Mooi gelakt! Niet te dik maar wel dekkend genoeg. Wat de salon betreft: wat wellicht wat fijner zou zijn bij de wasbak voor je handen is een dispenser voor papieren handdoekjes.
Behandeling door KikiโขGellak manicure
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super goede service en prachtige nagels
Behandeling door VanessaโขGelnagels
Vanishaโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vond het een fijne sfeer en beter dan de vorige salon waar ik was.
Behandeling door Emmaโข
Nail artToon allesโฆ
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nice atmosphere, friendly people, good quality treatment.