Fijne behandeling gehad. Zowel de manicure als wenkbrauwen threaden zijn goed bevallen. Heel aardig personeel.
Wenkbrauwen - threadenToon allesโฆ
Fabienneโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wensen werden niet begrepen
Behandeling door LilyโขGellak manicure
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele mooie babyboom set laten zetten! Super blij mee. De uitgroei laat ik morgen doen. Ik ben een nagelbijter en dit is de eerste keer dat een set langer dan een paar dagen blijft zitten, ik zit nu op week 3. Helemaal top!