Jade is echt heel goed in wat ze doet en ze is heel lief. Ze zorgt er altijd voor dat je op je gemak bent. Mijn nagels zijn nog nooit zomaar gebroken of eraf gevallen ๐ธ๐
Behandeling door VanessaโขKunstnagels opvullen
Maureenโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nagels heel mooi gedaan leuk personeel fijn geholpen! Hygiene kan beetje en beetje koude zweer
GelnagelsToon allesโฆ
Mijsโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima
Wenkbrauwen harsenToon allesโฆ
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel snel en goed geholpen, netjes gevijld en binnen 20 minuten stond ik weer buiten! Goed prijs / kwaliteit verhouding
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
A lovely salon with a friendly team offering great service!