Altijd tevreden hier! Soms wel wat lastig om elkaar goed te begrijpen, maar ze doen hun uiterste best en ik ben keer op keer tevreden met het resultaat.
Behandeling door KikiโขGellak pedicure
Anoniemโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en al heel lang blij met het goede resultaat
Behandeling door VanessaโขKunstnagels opvullen
Merelโขbijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne behandeling, heel nette pedicure en manicure.
Behandeling door Emmaโข
Gellak pedicureToon allesโฆ
Liefkeโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dames. Gaan vakkundute werk.
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
Eugenieโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring was best niet netjes als je als klant voor het eerst bent. Het is echt niet goed gedaan en gehaast omdat er nog een klant was en waren met ze tweetjes als medewerker. Gebrekig nederlands en nauwlijks goede uitleg.
Nu moet terug om het te fixen wat eigenlijk niet hoort bij gellak.
Ik ga nooit meer daar.
Mvg,