Altijd tevreden hier! Soms wel wat lastig om elkaar goed te begrijpen, maar ze doen hun uiterste best en ik ben keer op keer tevreden met het resultaat.
Treatment by KikiโขGel Nails Pedicure
Anonymousโขalmost 6 years ago
Verified review
Super vriendelijk en al heel lang blij met het goede resultaat
Treatment by VanessaโขNail Refill
Merelโขalmost 6 years ago
Verified review
Erg fijne behandeling, heel nette pedicure en manicure.
Treatment by Emmaโข
Gel Nails PedicureShow allโฆ
Liefkeโขabout 6 years ago
Verified review
Aardige dames. Gaan vakkundute werk.
Treatment by EmmaโขGel Nails Manicure
Eugenieโขabout 6 years ago
Verified review
Mijn ervaring was best niet netjes als je als klant voor het eerst bent. Het is echt niet goed gedaan en gehaast omdat er nog een klant was en waren met ze tweetjes als medewerker. Gebrekig nederlands en nauwlijks goede uitleg.
Nu moet terug om het te fixen wat eigenlijk niet hoort bij gellak.
Ik ga nooit meer daar.
Mvg,