Mijn nagels zagen er prachtig uit en de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Ik kom graag terug.
PedicureShow all…
Renée•almost 2 years ago
Verified review
Heel fijn, relax ontspannen sfeer en prachtige zaak
Marleen•almost 2 years ago
Verified review
Very pleased!
Treatment by Cathleen•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
C S•almost 2 years ago
Verified review
Het kan allemaal wat professioneler, de sfeer is niet helemaal passend bij goed gastvrouwschap. Fooi voor medewerkers mag alleen contant gegeven worden. Er mist iets wat nodig is om klanten het gevoel te geven dat je echt welkom bent en de allerbeste behandeling krijgt.
Treatment by Cathleen•
PedicureShow all…
Angèle•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Geholpen door een hele vaardige medewerker. Ze dacht met me mee over eventuele vervolgbehandelingen. De omgeving is fijn, perfect om te ontspannen, locatie is goed bereikbaar. Kom zeker terug!