Mijn nagels zagen er prachtig uit en de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Ik kom graag terug.
PedicureToon alles…
Renée•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn, relax ontspannen sfeer en prachtige zaak
Marleen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very pleased!
Behandeling door Cathleen•
Wimper permanentToon alles…
C S•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het kan allemaal wat professioneler, de sfeer is niet helemaal passend bij goed gastvrouwschap. Fooi voor medewerkers mag alleen contant gegeven worden. Er mist iets wat nodig is om klanten het gevoel te geven dat je echt welkom bent en de allerbeste behandeling krijgt.
Behandeling door Cathleen•
PedicureToon alles…
Angèle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geholpen door een hele vaardige medewerker. Ze dacht met me mee over eventuele vervolgbehandelingen. De omgeving is fijn, perfect om te ontspannen, locatie is goed bereikbaar. Kom zeker terug!