Geholpen door een hele vaardige medewerker. Ze dacht met me mee over eventuele vervolgbehandelingen. De omgeving is fijn, perfect om te ontspannen, locatie is goed bereikbaar. Kom zeker terug!
Chelsea•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jaaa TOP zoals altijd :)
Flora •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you blue dimond .
Behandeling door Babs•Pedicure
F•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne ervaring, heerlijk ontspannen?
BindweefselmassageToon alles…
Fleur•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie locatie waar je tot rust kan komen. Daarnaast ook heel vriendelijk personeel. Zeer tevreden met de pedicure, dus zeker het herhalen waard!