Om half drie een afspraak en na 30 minuten nog niet aan de beurt. Geen enkele communicatie of excuses. Wat een onpersoonlijke zaak.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Wendy•almost 4 years ago
Verified review
Ha was naar mijn mening niet klantvriendelijk, hij begreep ons niet goed door de taalbarrierre. Werkte best ruw en ongeduldig. Het resultaat daarentegen was wel super.