Om half drie een afspraak en na 30 minuten nog niet aan de beurt. Geen enkele communicatie of excuses. Wat een onpersoonlijke zaak.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Wendy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ha was naar mijn mening niet klantvriendelijk, hij begreep ons niet goed door de taalbarrierre. Werkte best ruw en ongeduldig. Het resultaat daarentegen was wel super.