Geen prettige sfeer, klantvriendelijkheid kan echt beter. Nagels wel mooi gelakt.
Behandeling door Thy•Nagelversteviging
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas lijkt het dat het plannen een probleem is en blijft. Vervelend als je na je afspraak nog wat hebt staan. Afspraken lopen bijna altijd uit..
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kwaliteit nagels alleen lopen de afspraken altijd uit en wordt je niet op de vriendelijkste manier behandeld. Standaard half uur wachten tot je aan de beurt bent of je wordt midden in de sessie voor een kwartier alleen gelaten.
Behandeling door Nguyen•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The result is fine, but not outstanding. The experience was so and so.. and the staff was somewhat rude.
Behandeling door Nguyen•Gelnagels
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
3 medewerkers die bezig waren terwijl er 4 mensen binnenkwamen voor een afspraak allemaal om 4 uur. Slechte planning. Haastig afgewerkt, voeten op handdoeken die niet verschoond waren