Mijn nagel was gebroken dus ik vroeg of hij het kon veilen totdat dat er af was. In plaats daarvan gingen hij het “lijmen” waardoor nu na 1 dag al mijn nagels afbreken.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Inge•almost 2 years ago
Verified review
Thy was bijzonder aardig en we hebben een leuk gesprek gehad. I.v.m. een miscommunicatie bij de reservering kreeg ik een andere (duurdere) behandeling waarvoor i meteen teruggebeld werd, excuses werden aangeboden en ik het verschil in € contant terug kreeg. Wat een professionele houding!
Treatment by Thy•Gel Nails Manicure
Eli Graauwmans•almost 2 years ago
Verified review
Hele mooie nagels gezet!
Treatment by Thy•Hard Gel Extensions & Overlays
Aminata•almost 2 years ago
Verified review
Nagels af laten halen maar zelf aan moeten geven dat er nog acryl op me nagel zit uur gezeten en alsnog niet mooi gedaan
Treatment by Nguyen•Hard Gel Extensions & Overlays
Nikki•almost 2 years ago
Verified review
Ik kwam mijn nagel repareren na 1 week dat die erop zat. Ik werd op de bank op iemands schoot geholpen , niet aan een tafel. De kleur is verkeerd en ook de lengte omdat ze er geen nieuwe tip op hadden gezet.