Mijn nagel was gebroken dus ik vroeg of hij het kon veilen totdat dat er af was. In plaats daarvan gingen hij het “lijmen” waardoor nu na 1 dag al mijn nagels afbreken.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Inge•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thy was bijzonder aardig en we hebben een leuk gesprek gehad. I.v.m. een miscommunicatie bij de reservering kreeg ik een andere (duurdere) behandeling waarvoor i meteen teruggebeld werd, excuses werden aangeboden en ik het verschil in € contant terug kreeg. Wat een professionele houding!
Behandeling door Thy•Gellak manicure
Eli Graauwmans•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nagels gezet!
Behandeling door Thy•Gelnagels
Aminata•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels af laten halen maar zelf aan moeten geven dat er nog acryl op me nagel zit uur gezeten en alsnog niet mooi gedaan
Behandeling door Nguyen•Gelnagels
Nikki•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam mijn nagel repareren na 1 week dat die erop zat. Ik werd op de bank op iemands schoot geholpen , niet aan een tafel. De kleur is verkeerd en ook de lengte omdat ze er geen nieuwe tip op hadden gezet.