Na 2,5 week al 3 nagels afgebroken, dit heb ik bij mijn vaste nagelsalon nooit en dit zou ook niet moeten kunnen. Terwijl ze je nagels doen bellen ze met kennissen of zitten ze alleen met elkaar te praten. Ik heb de eerste keer de nagel laten repareren, dit werd op de bank op iemands schoot gedaan ipv. aan een tafel.
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Anne-Sophie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ziet er weer netjes uit, doen wat ze beloven, snelle service.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Eva•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met het eind resultaat,de nagels blijven ook lang mooi. Heb al weer een afspraak ingepland.
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Angela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
soms was ik meerdere keren gevraagd wat mijn naam is om te kijken als ik een afspraak had of niet. en dat maakte heel erg ongemakkelijk. voor de rest de meid doe mijn nagels deed was een topper.