De taalbarriere zorgt soms voor wat ongemakkelijkheid. Onderling praten de medewerkers zachtjes in hun eigen taal tegen elkaar. En soms wordt er iets gezegd tegen de gast maar dat is moeilijk te verstaan. Of ze staan jouw nagels met twee personen te bespreken maar je hebt geen idee of dat goed of slecht is. Dat maakt het soms een beetje vreemd. Alle medewerkers zijn wel heel aardig. Ik moet er altijd een beetje om lachen hoe het gaat. Het is puur de taalbarriere en daar ben ik me van bewust.
Treatment by Nguyen•Nail Refill
Anouk•almost 3 years ago
Verified review
Rude, aggressive, poor quality
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Anonymous•almost 3 years ago
Verified review
Dankjewel
Treatment by Nguyen•Gel Nails Pedicure
Lilla•almost 3 years ago
Verified review
Bij binnenkomst gelijk geholpen ondanks ik ruim te vroeg was. Vriendelijke sfeer, de gellack op mijn voeten verwijderd en voorzien van een mooi nieuw lakje .
Prima ervaring, qua hygiëne !!!!
Alles is voor algemeen gebruik zonder ontsmetting, dat is wat minder.
Treatment by Nguyen•Gel Nails Manicure
Jolanda•about 3 years ago
Verified review
Ik kom hier om de paar weken. Ze werken snel en secuur. Mooi resultaat. Arcylnagels met gellak