De taalbarriere zorgt soms voor wat ongemakkelijkheid. Onderling praten de medewerkers zachtjes in hun eigen taal tegen elkaar. En soms wordt er iets gezegd tegen de gast maar dat is moeilijk te verstaan. Of ze staan jouw nagels met twee personen te bespreken maar je hebt geen idee of dat goed of slecht is. Dat maakt het soms een beetje vreemd. Alle medewerkers zijn wel heel aardig. Ik moet er altijd een beetje om lachen hoe het gaat. Het is puur de taalbarriere en daar ben ik me van bewust.
Behandeling door Nguyen•Kunstnagels opvullen
Anouk•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Rude, aggressive, poor quality
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel
Behandeling door Nguyen•Gellak pedicure
Lilla•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij binnenkomst gelijk geholpen ondanks ik ruim te vroeg was. Vriendelijke sfeer, de gellack op mijn voeten verwijderd en voorzien van een mooi nieuw lakje .
Prima ervaring, qua hygiëne !!!!
Alles is voor algemeen gebruik zonder ontsmetting, dat is wat minder.
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Jolanda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier om de paar weken. Ze werken snel en secuur. Mooi resultaat. Arcylnagels met gellak