Altijd prima gelakte nagels, goede prijs kwaliteit verhouding en super fijn dat je altijd zo snel / kort dag terecht kan. Alleen zeker niet heen gaan voor de sfeer of klantvriendelijkheid ;)
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Jh•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Thy•
GelnagelsToon alles…
Roos•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel aan de beurt, goed nauwkeurig en mooie lak
Behandeling door Nguyen•Gellak pedicure
Sharon•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga iedere twee tot drie weken naar deze salon. Altijd vriendelijk en goed geholpen.