Ik had een meet&treet afspraak. Eerst een huidanalyse en daarna een korte gezichtsbehandeling. Goed advies gekregen en de gezichtsbehandeling was erg prettig. Mijn huid voelde gelijk zachter aan. Advies over verzorgingsproducten was erg prettig en niet opdringend.
Sandra•4 months ago
Verified review
Hoewel het erg pijnlijk was, wat erbij hoorde, was degene die mij behandelde erg voorkomend!
Annelies
annelies•4 months ago
Verified review
Really nice cleaning and asbise
Montesinos•4 months ago
Verified review
Zou graag iets meer info willen over de nazorg
joyce •5 months ago
Verified review
Ik vond de gezichtsbehandeling erg fijn. Vooraf kreeg ik een huidanalyse, hier werd rustig de tijd voor genomen. Ik kreeg goede adviezen en was er voldoende tijd om vragen te stellen. Een dag later kreeg ik een een uitgebreide mail; wat voor huidtype ik heb, en welke behandelingen en soorten crèmes goed zijn voor mijn huid. Erg fijn! Ik kom graag terug.