Na 3 jaar niet gekomen te zijn is mijn gezicht weer lekker friss en na ik ga nu elke maand terug komen. Dankje wel
Amra•5 months ago
Verified review
Laserbehandeling de 1e x nog even afwachten om er iets meer over te vertellen.
Mis wel wat persoonlijke uitleg.
agnes•5 months ago
Verified review
Mooie zaak, vriendelijk en professioneel behandeld.
Kan het echt aanraden om daar heen te gaan.
Ik geef het een 10.
mandy•5 months ago
Verified review
Vriendelijke dame en goed advies voor mijn huid gekregen.
manon•5 months ago
Verified review
Mooie locatie, via Social Deal gevonden. Reed helemaal vanuit regio Utrecht erheen. Zeker de moeite waard. Behandeling was: Microneedling, gezichtsbehandeling en roodlicht behandeling. Ik kom zeker terug voor een opvolgende behandeling