Vond het een fijne . behandeling . Mooie salon . En een aardige schoonheidsspecialiste
mary•6 months ago
Verified review
Professioneel, heel relaxed en je voelt echt verschil aan je huid. In mijn geval had ik de algae peel. Ik kan niet zeggen dat het algen deel van de behandeling prettig is, maar het verschil na een paar dagen is fantastisch!
Bertine•6 months ago
Verified review
Door advies een meer bijpassende behandeling gekregen, blij mee. Ook zeer ruime en mooie salon, veel verschillende kamers met moderne apparatuur.
Maria•6 months ago
Verified review
Teleurstellend voor €130. De behandeling heb ik ervaren als fabrieksmatig en snel. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Jolanda •6 months ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst behandeling en huid besproken. Gezichtsbehandeling vakkundig met de producten afgestemd op mijn huid een aanrader
aanrader