Reviews are written by customers after their visit.

5,0
160 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Netjes en vriendelijk geholpen. Ontspannen sfeer en genoten van de behandeling en het heerlijke kopje thee
Het was weer gezellig en er werd weer professioneel gewerkt met aandacht voor mijn nagels en voeten!
Het was mijn eerste keer bij Boa-Fora, maar ik zal graag terugkomen! Wat verzorgde Mariska mijn voeten fijn! En prettig dat beiden ervaring hebben in de zorg, dat kwam mijn enkel en voet ook ten goede. De pijnlijke eksterogen zijn verholpen! Hoera! En de volgende keer laat ik ook mijn nageltjes lakken!
Goede mix tussen een medische en cosmetische pedicure. Met gezonde en mooi gelakte voeten de deur weer uit :)
Een eerste kennismaking en die smaakt naar meer. Vriendelijk en secuur werken en aandacht voor de mens in het totaal.