Netjes en vriendelijk geholpen. Ontspannen sfeer en genoten van de behandeling en het heerlijke kopje thee
Joke•about 1 month ago
Verified review
Het was weer gezellig en er werd weer professioneel gewerkt met aandacht voor mijn nagels en voeten!
Herman•about 1 month ago
Verified review
Het was mijn eerste keer bij Boa-Fora, maar ik zal graag terugkomen! Wat verzorgde Mariska mijn voeten fijn! En prettig dat beiden ervaring hebben in de zorg, dat kwam mijn enkel en voet ook ten goede. De pijnlijke eksterogen zijn verholpen! Hoera! En de volgende keer laat ik ook mijn nageltjes lakken!
Martine•about 2 months ago
Verified review
Goede mix tussen een medische en cosmetische pedicure. Met gezonde en mooi gelakte voeten de deur weer uit :)
Treatment by Mariska•Gel Nails Pedicure
Anouk•about 2 months ago
Verified review
Een eerste kennismaking en die smaakt naar meer. Vriendelijk en secuur werken en aandacht voor de mens in het totaal.