De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
160 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Netjes en vriendelijk geholpen. Ontspannen sfeer en genoten van de behandeling en het heerlijke kopje thee
Het was weer gezellig en er werd weer professioneel gewerkt met aandacht voor mijn nagels en voeten!
Het was mijn eerste keer bij Boa-Fora, maar ik zal graag terugkomen! Wat verzorgde Mariska mijn voeten fijn! En prettig dat beiden ervaring hebben in de zorg, dat kwam mijn enkel en voet ook ten goede. De pijnlijke eksterogen zijn verholpen! Hoera! En de volgende keer laat ik ook mijn nageltjes lakken!
Goede mix tussen een medische en cosmetische pedicure. Met gezonde en mooi gelakte voeten de deur weer uit :)
Een eerste kennismaking en die smaakt naar meer. Vriendelijk en secuur werken en aandacht voor de mens in het totaal.