Ik was erg tevreden over mijn eerste afspraak. Ik voelde me welkom en de behandeling was professioneel en prettig.
Roza •2 months ago
Verified review
Fijne en kundige pedicure!
Anja•2 months ago
Verified review
Heerlijk, op gepamperde voetjes weer de deur uitgegaan!!!!!
Evelien •3 months ago
Verified review
Na een zeer onprettige ervaring elders, een afspraak gemaakt bij Boa-Fora.
Zeer vakkundige maar ook plezierige behandeling door Andrea, wat een wereld van verschil.
Blij dat ik onlangs tegen hun advertentie aanliep.
Ik kan dit adres aan eenieder van harte aanbevelen.
Sjef Frehe
Sjef•3 months ago
Verified review
Voeten zijn weer vakkundig verzorgd onder ‘t genot van een heerlijke capucinno en beker water en gezellig gesprek met Andrea 🫶🏻