Andrea is een vriendelijke dame waar ik meteen een klik mee had. Ze communiceert goed en legt alles goed uit. Een aanrader!
Treatment by Andrea•Pedicure
HC•3 months ago
Verified review
rustig, goede uitleg, tips/meedenken en fijne verzorging!
Lisette•3 months ago
Verified review
Hele fijne behandeling. Super mooi gelakt!
Treatment by Mariska•Gel Nails Pedicure
Vivian•3 months ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst, kwalitatief hoge behandeling tegen een concurrende prijs in een prima omgeving.
Een echte aanrader!
Ben•3 months ago
Verified review
Ik vond dat je heel zorgvuldig bent en de dag erna voelden mijn voetjes helemaal blij .
Maar ik had je nog willen vragen waar ik steunzolen kan laten maken !