Andrea is een vriendelijke dame waar ik meteen een klik mee had. Ze communiceert goed en legt alles goed uit. Een aanrader!
Behandeling door Andrea•Pedicure
HC•3 maanden geleden
Geverifieerde review
rustig, goede uitleg, tips/meedenken en fijne verzorging!
Lisette•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling. Super mooi gelakt!
Behandeling door Mariska•Gellak pedicure
Vivian•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, kwalitatief hoge behandeling tegen een concurrende prijs in een prima omgeving.
Een echte aanrader!
Ben•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond dat je heel zorgvuldig bent en de dag erna voelden mijn voetjes helemaal blij .
Maar ik had je nog willen vragen waar ik steunzolen kan laten maken !