De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
160 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Andrea is een vriendelijke dame waar ik meteen een klik mee had. Ze communiceert goed en legt alles goed uit. Een aanrader!
rustig, goede uitleg, tips/meedenken en fijne verzorging!
Hele fijne behandeling. Super mooi gelakt!
Vriendelijke ontvangst, kwalitatief hoge behandeling tegen een concurrende prijs in een prima omgeving. Een echte aanrader!
Ik vond dat je heel zorgvuldig bent en de dag erna voelden mijn voetjes helemaal blij . Maar ik had je nog willen vragen waar ik steunzolen kan laten maken !
5
1
5
6
7
28
7