De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
160 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Geweldig de behandeling. Rust en goed werk en ook advies.
Zeer prettige ontvangst en professionele behandeling met positief resultaat.
Leuke vriendelijke dame. Veel kennis. Makkelijk in gesprek. Ik kom zeker nog keer terug.
Weer heerlijk ontspannen behandeling gehad met ter afsluiting keurig gelakte teennagels. Laat de vakantie maar beginnen!
Het werd heel goed en plezierig gedaan door Mariska voor herhaling .vatbaar gelijk weer.een afspraak gemaakt
6
1
6
7
8
28
8