Ik ben voor het eerst naar een nagelsalon geweest voor gelnagellak. Uitgebreide behandeling van mijn nagels gehad, mijn nagels waren nog nooit zo mooi!
Gelnagellak ziet er heel mooi uit.
Gel Nails Manicure
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Altijd super vehandeling. Leuk en zorgzam
Treatment by BognaSuchy•Nail Refill
inge•almost 6 years ago
Verified review
Heel goed en gezellig 👍👍👍
Nail Refill
Agnes•almost 6 years ago
Verified review
Bij deze studio wordt je altijd correct en vriendelijk ontvangen. De Gel nagellak wordt zeer secuur en vakkundig aangebracht. Blijft gemiddeld 4 weken goed en netjes er op zitten. Een zeer tevreden klant.
Treatment by BognaSuchy•Gel Nails Manicure
Hetty•almost 6 years ago
Verified review
Ik ga zeker terug, al een tweede afspraak gemaakt!