Ik ben voor het eerst naar een nagelsalon geweest voor gelnagellak. Uitgebreide behandeling van mijn nagels gehad, mijn nagels waren nog nooit zo mooi!
Gelnagellak ziet er heel mooi uit.
Gellak manicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super vehandeling. Leuk en zorgzam
Behandeling door BognaSuchy•Kunstnagels opvullen
inge•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed en gezellig 👍👍👍
Kunstnagels opvullen
Agnes•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij deze studio wordt je altijd correct en vriendelijk ontvangen. De Gel nagellak wordt zeer secuur en vakkundig aangebracht. Blijft gemiddeld 4 weken goed en netjes er op zitten. Een zeer tevreden klant.
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Hetty•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga zeker terug, al een tweede afspraak gemaakt!