Zo deskundig professioneel, vriendelijk, schoon en een lakje is zo gezet, maar de voorbereidingen zijn fantastisch en daarom heb je zeker 4 weken mooie verzorgende handen.
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Hetty•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door BognaSuchy•Kunstnagels opvullen
Elzbieta•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiterst geconcentreerd bezig. Fijne behandeling, kom hier zeker weer terug. Er wordt strikt opgelet op de corona-regels.
Behandeling door BognaSuchy•Manicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een plezier om naar deze salon te komen. Ik voel me welkom, thuis en weet dat mijn nagels (letterlijk) in professionele handen zijn.