Geweldig bij Bogna! Schoon, topservice, goeie cappuccino en prachtige nagels. TOP!
Behandeling door BognaSuchy•Nagelverlengingen
GP•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon met goede atmosfeer. Behandeling werd secuur en hygiënisch uitgevoerd..
Behandeling door BognaSuchy•Pedicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een woord gewoon goed
Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren kom ik bij Nino en het resultaat is altijd goed en mooi. Tevens is ze erg aardig en gezellig in omgang. Ik verheug mij iedere keer om naar mijn afspraak te gaan.