Vriendelijk verzorgd en schoon.
Fijne behandeling en heerlijk relaxed.
Treatment by Jeniffer
Stanneke•about 3 years ago
Verified review
Nu vier keer geweest. Eén keer een reinigende facial gehad en een kuur gedaan van drie carbon laserbehandelingen. Het resultaat daarna is super! Resultaat is een schone, zachte huid en minder diepe fijne lijntjes.Resultaat is meteen te voelen en te zien. Mijn huid ziet er goed uit.