Powderbrows gedaan bij Kelly en ontzettend blij ermee. Zitten al 3 jaar prachtig erop en door de nabehandeling zijn ze weer helemaal perfect.
De andere meiden ook heel erg lief, daar doe ik tussendoor mijn wenkbrauwen bijwerken en soms een browlift. Echt een geweldige salon!
Treatment by Kelly•Henna Brows
Anna•about 3 years ago
Verified review
Het was een fijne ervaring bij de brow bar. De dames waren vriendelijk, vakkundig en gaven goed advies.
Treatment by Shawna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Angie•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Als je jaren 90 wenkbrauwen hebt, heb je weinig hoop op volle wenkies. Na een traject bij Jennifer zijn mijn wenkbrauwen als nieuw! Het kost soms wat geduld maar het resultaat als je commitment ervoor hebt , is verbluffend.
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Indy•about 3 years ago
Verified review
Was weer top!
Brow Lamination
Els•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mooie wenkbrauwen, zorgvuldig in vorm gebracht, lekker ontspannen.