Powderbrows gedaan bij Kelly en ontzettend blij ermee. Zitten al 3 jaar prachtig erop en door de nabehandeling zijn ze weer helemaal perfect.
De andere meiden ook heel erg lief, daar doe ik tussendoor mijn wenkbrauwen bijwerken en soms een browlift. Echt een geweldige salon!
Behandeling door Kelly•Henna brows
Anna•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring bij de brow bar. De dames waren vriendelijk, vakkundig en gaven goed advies.
Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Angie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Als je jaren 90 wenkbrauwen hebt, heb je weinig hoop op volle wenkies. Na een traject bij Jennifer zijn mijn wenkbrauwen als nieuw! Het kost soms wat geduld maar het resultaat als je commitment ervoor hebt , is verbluffend.
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Indy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top!
Wenkbrauwen lamineren
Els•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie wenkbrauwen, zorgvuldig in vorm gebracht, lekker ontspannen.
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven