Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Hoekstra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Binnenkomen bij de browbar is altijd een gastvrij gevoel. Deskundige mensen die je persoonlijke voorkeur bespreken voordat ze wat doen. Ben altijd weer blij met het resultaat
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Stefanie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Echt super fijn, om te horen hoe Kelly mijn adviseerden! Een echt metamorfose!!
Super blij mee
Behandeling door Kelly•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sandra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste!
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Janine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom hier altijd voor mijn wenkbrauwen en dat is altijd geweldig. Ook mijn wimpers zien er nu super uit, ik ben er heel erg blij mee. Xaviera is een topper!