Altijd fijn om weer naar de brow bar te gaan. Oké harsen is niet het lekkerste gevoel. Maar ga er altijd mooi weer de deur uit. Ik heb gevoelige huid wat maakt dat ik van harsen snel bultjes krijg. Hier houden ze rekening mee om mijn huid zo rustig mogelijk te houden. Super.
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Linny•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd tevreden over Jennifer! Gezellige sfeer en mooie wenkbrauwen!
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Petra•over 3 years ago
Verified review
Tamara heeft mij zeer goed geholpen! Ben heel erg tevreden met mijn PMU wenkbrauwen! Wil je mooie wenkbrauwen, zou ik Brow Bar (Tamara) zeker aanbevelen!
Permanent & Semi-Permanent Makeup
Claudia•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goede service en zoals altijd zeer tevreden met het resultaat