Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sacha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd fijn om weer naar de brow bar te gaan. Oké harsen is niet het lekkerste gevoel. Maar ga er altijd mooi weer de deur uit. Ik heb gevoelige huid wat maakt dat ik van harsen snel bultjes krijg. Hier houden ze rekening mee om mijn huid zo rustig mogelijk te houden. Super.
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Linny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd tevreden over Jennifer! Gezellige sfeer en mooie wenkbrauwen!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Petra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tamara heeft mij zeer goed geholpen! Ben heel erg tevreden met mijn PMU wenkbrauwen! Wil je mooie wenkbrauwen, zou ik Brow Bar (Tamara) zeker aanbevelen!
Permanente make-up (pmu)
Claudia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede service en zoals altijd zeer tevreden met het resultaat
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven