Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Mischa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Xaviera doet het altijd zo top! Lieverd blij met jou
Behandeling door Xaviera•Wimper permanent
Shannon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erg goede ervaring
Behandeling door Xaviera•Henna brows
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Houden rekening met je wensen, vorm van je gezicht en houden de vorm van de wenkbrauw heel neutraal qua vorm
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al een aantal jaar bij deze gezellige salon. Een afspraak is altijd fijn, want ik weet dat ik weer netjes de deur uit ga maar ook dat ik echt een verwen momentje heb voor mezelf. De meiden zijn daar ontzettend lief, gezellig en weten wat ze doen!! Xaviera in het bijzonder, want bij haar boek ik altijd mijn afspraken. Je bent een topper en ik ben zeer tevreden ♥︎. Ik zou alleen al voor de gezelligheid een keertje een kijkje nemen en dan weet ik zeker dat je elke keer weer terug komt!!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven