Ik kom al een hele tijd bij de Browbar en het resultaat is altijd top. Fijne medewerkers en allemaal even goed in het perfectioneren van je wenkbrauwen en wimpers. En sinds kort ook nog heerlijke koffie!
Treatment by Xaviera•Eyelash Perming
Laura•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn wenkbrauwen zien er zoals altijd weer prachtig uit. Iedereen is super aardig in de salon.
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Petra•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
In 1 woord geweldig
Treatment by Shawna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Nina•over 3 years ago
Verified review
Brows done by Xaviera, is brows done by the best :-). She just never disappoints. Brows on Fleek. Echt waar, nooit meer bij iemand anders! Thanks Xaviera!
Treatment by Xaviera•Eyebrow & Eyelash Tinting
M•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mooi resultaat, snel klaar en Xaviera was erg vriendelijk!
ik kom zeker terug