Ik kom al een hele tijd bij de Browbar en het resultaat is altijd top. Fijne medewerkers en allemaal even goed in het perfectioneren van je wenkbrauwen en wimpers. En sinds kort ook nog heerlijke koffie!
Behandeling door Xaviera•Wimper permanent
Laura•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn wenkbrauwen zien er zoals altijd weer prachtig uit. Iedereen is super aardig in de salon.
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Petra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In 1 woord geweldig
Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Brows done by Xaviera, is brows done by the best :-). She just never disappoints. Brows on Fleek. Echt waar, nooit meer bij iemand anders! Thanks Xaviera!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
M•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooi resultaat, snel klaar en Xaviera was erg vriendelijk!
ik kom zeker terug
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven