Fijne salon, super leuke sfeer maar bovenal: waar voor je geld. Mooie lashlift, professioneel gedaan met aandacht en zorg. Tot snel!
Treatment by Xaviera•Eyelash Perming
Gabriella•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Eerste keer, wist wel wat ik ervan kon verwachten. Ik had de behandeling liften en verven. Ik vroeg vooraf of de onderste wimpers ook mee geverfd konden worden en dat was geen probleem. Behandeling liften was prima alleen het verven was iets minder, ik voelde dat wel branden in m’n ogen. Rechter wimpers zijn heel mooi en egaal gekruld, bij de linker staan een aantal haartjes krom.